There was an error in this gadget

Wednesday, December 12, 2012

Get Married This Year

Assalammualaikum...

Kali ni Cik Linda nak berkongsi satu buku yang Cik Linda beli di Big Bad Wolf... www.bigbadwolfbooks.com 


 Tadddaaaaa......

Tetiba kan Cik Linda beli buku self-motivation ni.. yerlah, sedar x sedar... mmg sudah tiba masanya Cik Linda fikirkan hal ni... walaupun dr dulu dah ramai dah yang berleter kt Cik Linda pasal isu ni, tp Cik Linda buat x tau jer.. kenapa? sebab malas dah nak fikir.. nak fikir pasal famili, kerjaya, pasal diri sendiri.... memang x der terfikir akan pasal ni... 

Lagipun, mmg belum ada pasangannya ataupu calon2 nya.... Tak ada plak yang nak mengorat.. dan takder plak yang boleh Cik Linda ngoratkan... Hahahaha..... agak2 betul kata kengkawan , Cik Linda memilih.... Eh, mestilah memilih, nak cari suami, mesti cari yang terbaik... tapi Cik Linda ni terbaik ker untuk diorang... tulah..yang sampai sekarang membujang....

Cik Linda hari tu pergilah Big Bad Wolf kt Mines... tetiba ternampak buku ni... Cik Linda belek depan belakang, pastu selak skit2.. terus masuk dlm beg... (kat situ boleh bawa beg.. lg mudah.. kluar nanti baru bayar).. Balik jer rumah, Cik Linda belek lagi.. x baca lagi.. then nampak kat bhgn depannya.. ada To do List... mcm ni..:






hehehehe... siap bagi tempoh tu... boleh ker tercapai ni... Alah.. bak kata orang, cuba lah dulu...
 
Nampak cam desperado plak.... tapi keinginan manusia... semua nak pasangan, semua nak menyayang dan disayang.... kannn......!!!

Tapi Cik Linda belum ada kesempatan nak mula membaca.. apatah lagi memulakan misi ni.. tunggu leh setel semua assignment ker.. atau lepas exam ker... atau lepas majlis kahwin adik linda ker.. atau..... heheheh.. rasa cam belum bersedia plak.... Kena mandi bunga naikkan semangat ni....


Kengkawan pun byk dah nk mengenen2 kan.. tp Cik Linda ni masalah skit.. bab kenen2 ni mmg pantang... kalo nk kenen, x payah ler bgtau.. mmg konpem x jadi... sbb Cik Linda x suka...kwn2 pun dah faham perangai Cik Linda... Mak pun dah faham perangai anak dara dia ni.... lpas ni mak plak nak kena pikirkan camner nak kahwinkan anak nyer yang degil ni... Mak... sabar yer.. kalau ada jodoh.. dpatler mak menantu sorg lagi... 


Berbalik psl buku ni... nanti bila Cik Linda dah mula baca.. Cik Linda akan bgtau .... lpas tu dlm masa setahun kita tengok, berjaya atau tidak yer...... kalo berjaya.. nanti Cik Linda sharelah buku ni nanti.....







No comments:

Post a Comment