There was an error in this gadget

Sunday, August 26, 2012

Hantu berkeliaran di bulan Syawal.............?

Assalammualaikum...
Dah lama Cik Linda memikirkan post ni.. tp x ada kesempatan plak nak berkongsi ...

Kita semua tau, di bulan Ramadhan segala syaitan, jin, hantu ker semua diikat, supaya x mengganggu umat Islam beribadat.... dan setelah tamatnyer bulan Ramadhan, masuk bulan Syawal ni... Cik Linda tgk banyak hantu2 yang berkeliaran..

Tak percaya?????

Korang bukak astro.... bermacam hantu yang ada...

Hantu Susu lah...
Lawa plak tu hantu2 nyer...
Hantu Bonceng
Arggghhhh...
Pontianak Kg Batu

Momok Jangan Panggil Aku

dan banyak lagi... Jangan Pandang Belakang... Jangan Pandang Belakang Congkak, Jangan Pandang Belakang Congkak 2, Amukan toyol, ... byk lagilah.....

Dan Cik Linda terpikir... kenapa perlu kita raikan Syawal ini dengan tayangan citer2 hantu ni... Adakah kita meraikan pembebasan benda2 tu... Yang lagi hairan buka saja budak yang tergila2 menengok citer2 ni.. mak bapak pn ada...

Pesanan buat Astro, sila kaji semula rancangan TV untuk syawal ni, dan akan datang....

Pesanan buat ibu bapa, sila pantau anak2 dari menonton rancangan ini yang mana boleh menyesatkan minda anak2...

Fikir2 kan... s

Ramadhan Berlalu.. Syawal pun Tiba

Assalammualaikum.... Salam Syawal..

Dah lama Cik Linda x update blog... biasalah, sejak bergelar pelajar dan pembuat biskut raya ni.. memang x menang tangan.... Tahun ni Cik Linda beraya sederhana sahaja..... x seperti tahun2 sebelum ni... kuih raya pn  x byk sgt... sbb tahun ni first time Cik Linda cuba berniaga... nak cari duit lebih... duit elaun x cukup utk diri sendiri pn.. so cik Linda x nk menyusahkan mak abah yang sudah pn pencen... dengan gigihya cubalah menjual kuih raya...Terima kasih lah buat kengkawan yang menempah dan percaya akan Cik Linda utk membuat kuih raya korg...

Ni lah antara kuih raya yang Cik Linda jual.....
Semperit Bunga Kaktus
Cinnamo Choc Cip Oatmeal
Cadbury Infuse Choc Chip (Ni fav ramai... )
German Cookies (ni pn fav ramai)



Rasa Hati (resepi ciptaan sendiri)

Semperit Tradisi


Snow Almond (Abg Cik Linda panggil Coklat Hamphton)

Suji Pelangi
 Alhamdulillah, ramai jugak yang order.... cik Linda memang dah biasa buat kuih raya tp selalu buat utk rumah jer... tp memandangkan sejak dua menjak berniaga cupcake ni... alang2 try jgak kuih raya... lagipun homemade tau.. by Cik Linda... bukan boleh dapat kt mana2 kedai..... hehehehe....