There was an error in this gadget

Tuesday, April 3, 2012

Stress Oh Stress

Assalammualaikum..

Hari ni hari stressful sedunia agaknyer.. hahaha. Cik Linda sorg jer yg stress.. org lain okay jer. Mana tak stress, tetiba kereta buat hal.. x mo hidup... Argghh stress.... Apatah lagi memikirkan kocek yang nipis ni... Aiyakk.. kekeringan ni.. kalo kna bayar pomen 200 lbh, mana nk cekau.. nsb baik ada adik yg membantu.. kan..kan...

Hari ni bermula dengan baik, Cik Linda dtg kelas pg ada kuiz, dpt jwb dengan tenang (x stress), kuar kelas okay lagi, gi sambung kelas seterusnya.... waktu tu dah mula stress.... Memikirkan pasal poratl yang nk kena buat... Nk suh budak sains pertanian buat portal.. Ingat SENANG..!!! Pening kepala ...

Then, gi makan, dengan tenang..... walaupun sisa2 stress td masih ada lagi... Lpas makan cik Linda g ke kereta nk ltak fail n amik fail utk kelas ptg plak.. so niat nk alihkan kereta kt tmpt yg dekat skit... dengan tenang jugak Cik Linda tekan alarm kereta.. BERBUNYI.... then masuk jer keter nk start enjin... X BOLEH...!! dah panik dah ni.... baper kali start ... sama jer... Arrghhhh ... stress bertambah.....

Tinggal keter jap gi solat dulu.... Lpas tu tgh hujan renyai (tapi angin tiup kencang), g test lg kereta tu.... Sama lagi... Huhuhuh.. Sah, kereta Cik Linda dah ROSAK!!!! Hwaaaauuwwwwwaaaa........

Tahap stress mmg dah tinggi dah... Adui... dahler poket pun menipis ni.. sengkek ... nk beli bateri kereta... itupun kalo problemnyer bateri... kalau lain... x bleh nk pikir dah...Tepon nombor yang dorg post dlm facebook.... Org tu x bleh tolong.. sbb ada kt parlimen... Eh, apa ke hal smpi ke parlimen......Argghh.. stress...

Skang dalam kelas pun dh x bleh fokus.. x dengar pun apa yg Dr Kadir ckp..... hanya dengar deruan angin n hujan yg lebat di luar bilik kuliah ni... Kesian keter Cik Linda..dah ler rosak... pastu kena hujan yg sgt lebat ni... huhuuu... Dugaan.. Oh Dugaan.........