There was an error in this gadget

Wednesday, June 29, 2011

Why Linda is not married yet..?

Hahahaha... http://www.smileycodes.info

Soalan yg sering ditanya oleh adik Cik Linda dan juga kengkawan Cik Linda termasuklah juga students Cik Linda... http://www.smileycodes.infoKengkadang rasa penat nak menjawab, nak memikirkan jawapan yang patut utk soalan cepumas tadi... Tapi, bila difikirkan banyak gak sebab kenapa Cik Linda belum mempunyai pasangan hidup....

Sebab yang pertama :
http://www.smileycodes.info Belum sampai seru..... (Ayat biasa..)

Sebab yang kedua :
http://www.smileycodes.infoBelum ada jodoh lagi ..(sama jer maksudnya)

sebab yang ketiga :
Tak ada sesapa yang nak masuk meminang....http://www.smileycodes.info

Sebab yang keempat :
http://www.smileycodes.infotak ada kerjaya tetap dan terjamin, so... x ada org nk masuk meminang.. (berkait ni)

Sebab yang kelima :
http://www.smileycodes.infoRupa Cik Linda ni bukan pilihan jejaka...(Cik Linda tahu, cik Linda x cantik.. tp cute jer...)

Sebab yang keenam :
http://www.smileycodes.infoFizikal Cik Linda bukan juga pilihan jejaka... (takut kot ngn Cik Linda yang sasa ni)

Sebab ketujuh :
Lebih matang dan mampu berdikarin sendiri, so jejaka rasa tercabar krn org cam Cik linda ni x bergantung pada jejaka..

Sebab kelapan :
nampak Cik Linda ni cam dah berpunya,http://www.smileycodes.info kalau bukan mak budak pun, bini org.. ish..ish.. Hello, single and avalaible...
Inilah antara sebab musabab yang dapat difikirkan oleh Cik Linda....

3 comments:

  1. hahaha...ada lagi sebab yang belum disenaraikan..
    sebab cik linda ni sgt baik hati tiada masa pikirkan diri sendiri selalu pikirkan org lain..
    cik linda org yg sgt baik hati..org yg ikhlas dan mempunyai ihsan..pasti bertemu jodoh dengan jejaka terhebat malaya..!!;) gud luck my dear friend..

    ReplyDelete
  2. eh..eh.. Cik Linda termalu plak membaca komen ni... thanks nita....

    ReplyDelete
  3. hahahahahahahha...suke sebab yg kelapan tu... cm tekena kat diri sdri jgk :D

    ReplyDelete